Wednesday, June 30, 2010

洪清

这个人 我认识了六年
对他第一个印象
很讨人厌
也许是同事一直在我耳边破坏这个人的形象
让我对他第一个印象实在是不好

日久见人心
他完全跟我同事所说的不一样
他是个大老板 没有架子
不会刁难我们这些打工的
虽然有时有点罗嗦
但这个人 他很会站在人家立场为人着想
认识他越久 之前的不好印象完全彻底的不见了

他来自诗巫 偶尔会出来古晋办点事
而每次出来 我的同事必定要挖到他一餐大的才肯罢休
我不喜欢她的这种“挖人”的行为
加上另外一位同事的关系
所以我很少和他们一起出去吃顿饭

之后我上班的公司倒闭了
没在那里工作后 他时常还是和我联络
每次打来都是在关心我家人和我的近况
所以我觉得这个人才是真正做朋友的人
很遗憾的 每次他出来古晋 我都不能赴约
这六年来 我都不曾再见过他
现在开始 也将永远都再见不到他了

洪清 认识你这些日子
其实我都把你当成我的有好朋友
我也能感觉到你你朋友的真诚态度
我曾和妈妈说 你才是一个真正做朋友的朋友
只是。。。 这些话永远都不能当面和你说了
你突然的离去 我实在很难相信
此刻我是那么的难过
安息吧 朋友 我永远都会记得你的

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
刚才有位朋友知道我很伤心 特地点了这首歌给我听
它的歌词 完完全全表达我现在的心情
谢谢你 光庭。。。


I Came To You In Dark Despair

i Needed Someone Who Would Care.

you Held Me Close Against Your Heart

i Felt A Warmth Right From The Start.
then One Day He Took You Away

why Did It Happen, Who Can Say?

now All That There Is Left For Me

is Just A Precious Memory.



that's Life, That's Life

you Take The Joy, You Take The Sorrow.
that's Life, That's Life

you're Here Today And Gone Tomorrow.



my Life Has Crumbled Since You've Gone

but Somehow I Must Carry On.

the Pain I Feel I Can't Describe.

i Can't Forget You, Though I've Tried.
each Night I Say A Little Prayer

that When He Takes Me You'll Be There.

together Once Again We'll Be

i'll Live Again My Memory.



that's Life, That's Life

you Take The Joy, You Take The Sorrow.

that's Life, That's Life

you're Here Today And Gone Tomorrow.



that's Life, That's Life

you Take The Joy, You Take The Sorrow.

that's Life, That's Life

you're Here Today And Gone Tomorrow.




2 comments: